Onze mensen

Home » Onze mensen » Familiedag Plopsaland Wit-Gele Kruis West-Vlaanderen

Familiedag Plopsaland Wit-Gele Kruis West-Vlaanderen

Het Wit-Gele Kruis West-Vlaanderen organiseerde op zondag 5 september een familiedag in Plopsaland De Panne.

Het pretpark werd helemaal afgehuurd voor de collega’s van het Wit-Gele Kruis West-Vlaanderen om hen te bedanken voor hun uitzonderlijke inzet de afgelopen coronaperiode. Onze patiënten hebben steeds kunnen blijven rekenen op de beste zorgen thuis, en ook heel wat coronapatiënten hebben we thuis kunnen blijven verzorgen zodat een ziekenhuis opname niet altijd nodig was. We zijn dan ook ontzettend trots op onze thuisverpleegkundigen, zorgkundigen, en alle andere ondersteunende medewerkers, die mee het verschil hebben gemaakt tijdens de coronapandemie.

Zo’n 1.000 collega’s tekenden present om samen met hun familie en vrienden er een leuke, ontspannen dag van te maken. In totaal waren er zo’n 4.000 bezoekers. Collega’s die moesten werken (onze zorg is namelijk dag én nacht verzekerd, ongeacht welke dag in het jaar), krijgen hun tickets, plopsabons en goodiebag om een andere keer te genieten van een ontspannen dagje in Plopsaland De Panne.